دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

مرکز خرید ایستینیه پارک

ایستینیه پارک:

مرکز خرید ایستینیه پارک دارای ۳۰۰ فروشگاه، اولین سینمای IMAX، برترین برندهای محلی و بین‌المللی، کافه و رستوران‌های خاص است... 

این مرکز خرید، محیط سبک زندگی شهری منحصر به فردی دارد و بر یک "آمفی تئاتر" توپوگرافیکی طبیعی از همسایه‌های مسکونی قرار دارد. در بالای آن، یک میدان ورودی بزرگ دایره‌ای در میان مرکز تفریحی روباز و منطقه‌ی فروشگاهی شیشه‌ای قرار دارد.

 

 این مال مدرن در کنار فروشگاه‌های محسورکننده و یک مجموعه سینمایی به روزش، جایگاه تنوع زیادی از رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی بازار مواد غذایی است. این مرکز خرید ثابت می‌کند که از روز افتتاح با فضاهای زندگی متنوع، برای مشتریانش مکانی متفاوت بوده است؛ فضاهایی جدید مانند منطقه‌ی مد، بلوار، میدان و بازار نوستالژیک!

 این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های برندهای بزرگ لوکس بین‌المللی مانند دولچه و گابانا، دیور، پرادا، سلین، فِندی، هوگو باس، مکس مارا، زارا، منگو، دبنهایمز و دیگر برندها است. لوکس‌ترین و خاص‌ترین مغازه‌ها بیرون و در مرکز فضای بازی قرار دارند که از طبقه‌ی بالاتر قابل دسترسی است. خیابان برندهای ایستینیه پارک، یک فضای باز که مانند میدان اصلی شهر طراحی شده، نیز به نوبه‌ی خود در ترکیه یک نوآوری محسوب می‌شود.

ایستینیه پارک ارائه دهنده‌ی هنر، ورزش، خرید و آشپزی جهانی برای همه کَس است. این مرکز با ۳۰۰ فروشگاه و ۴۰ رستوران، اکنون نور چشم استانبول است. با این که این اعجوبه‌ی طراحی مناسب سلایق و نیازهای متعدد است،  با ۴۱ برند جدیدی که  وارد ترکیه کرده، ایستینیه پارک تفاوتش را با دیگر مراکز خرید نشان داده است. ایستینیه پارک که روحی تازه در ترکیه و استانبول دمیده، موفق شده تا به مقصدی ضروری برای افرادی شود که می‌خواهند یک روز خوب سپری کنند.