دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

مرکز خرید زورلو

  مرکز زورلو

 

مرکز زورلو تبدیل به پاتوق جدیدی در استانبول تبدیل شده است. زورلو دارای مرکز خریدی لوکس، مرکزی برای هنرهای نمایشی، یک هتل ۵ ستاره، ادارات و منازل است.

 

 مرکز خرید زورلو حدود ۱۸۰ فروشگاه متفاوت را در خود جای می‌دهد. علاوه بر غول‌های مد مانند دولچه و گابانا، وَلنتینو، سنت لورن، تیفانی اند کو، فِندی، دیور، لویی ویتان، پرادا، بِربِری، کاوالی و چندین و چند برند دیگر، مرکز زورلو، در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع منزل برندهای جذاب مد دیگری مانند گپ، تامی هیلفیگر، منگو، لاگوست و هم چنین بزرگ‌ترین فروشگاه H&M در ترکیه است.

 

 

مرکز خرید زورلو با رستوران‌های سطح بالایش بسیار متفاوت است. رستوران‌های بین‌المللی مانند تامز کیچن، جیمیز ایتالین و مورینی برای اولین بار به بازار ترکیه معرفی شده‌اند. رستوران‌های محلی مانند کوشه باشی، گونایدین، فار ایست و ول دان، برای مرکز خرید زورلو یک مفهوم جدید تعریف کرده‌اند.

 

مرکز خرید زورلو تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از تماشای فیلم را با ۱۴ سینما و ظرفیت ۱۶۰۰ نفر برای دوستداران فیلم ارائه می‌دهد. مرکز هنرهای نمایشی زورلو یک شاهکار عظیم با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر است. مرکز جدید برای هنرهای نمایشی و هنر مدرن، ورود گروه‌های مشهور و هنرمندان اجرایی را به روی صحنه خوش‌آمد می‌گوید. مرکز موسیقی استانبول که جایگاه هنرهای نمایشی متنوع مانند برادوی، فیلم‌های موزیکال و رقص است، موسیقی پاپ، کلاسیک، اپرا و جاز را ارائه می‌دهند.

رسیدن به مرکز خرید زورلو که در قلب شهر و در بخش اروپایی آن قرار دارد، از طریق مترو و دیگر اشکال حمل و نقل عمومی از تقریبا همه‌ی بخش‌های شهر قابل دسترسی است.