دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

مرکز خرید کانیون استانبول

کانیون استانبول:

 

کانیون، شناخته شده‌ترین مرکز خرید ترکیه،‌ یک واحه‌ی شهری در استانبول است. مرکز خرید افسانه‌ای جدید در سال ۲۰۰۶ در استانبول افتتاح شد و دارای ۳۷۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و ۲۶ طبقه‌ی تجاری و ۱۷۹ منزل مسکونی لوکس درون یک برج است.

 

کانیون استانبول یک روش منحصر به فرد و ترکیبی خرید، سرگرمی و خرده فروشی در یک پوشش فوق‌العاده‌ی معماری است. کانیون دارای ۱۶۰ مغازه، ۹ سینما و مرکز ورزشی است. برندها، کافه‌ها و اجراهای فضای باز برتر محلی و جهانی در این فضای زنده قرار دارند. کانیون منزلگاه برندهای تعیین کننده و معتبر و با خرده فروش مشهور مد، هاروی نیکلاس است. هم چنین اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی نیز در این مرکز خرید قرار دارد.

 

هدف از ساخت کانیون، تشکیل قلب شهر بوده که مردم در حال زندگی، کار و خرید درون منطقه و ورای آن را به هم متصل کند. کانیون به جای یک مرکز خرید، شرکت یا محل زندگی استاندارد، بیشتر مانند بخشی اورگانیک از فضای شهری عمل می‌کند.

 

کانیون استانبول جایگاه ۱۶۰ فروشگاه، سوپرمارکت غذاهای نادر، بازار خیابانی، سینما، رستوران، باشگاه و نواحی اجرای فضای باز است. برندهای برتر مد، لوکس، الکترونیک و سرگرمی دنیا تمام نیازهای خرید هر فردی را برآورده می‌کنند

 علاوه بر اینها، تجربه‌ی کلی و قدرت انتخاب در کانیون استانداردهای خرید را نه تنها در ترکیه، بلکه در کل ناحیه‌ی اروپای جنوبی تغییر می‌دهد.